z Ibsenovega junaka, ki je veljal za samozavestnega in lahkomiselnega zapeljivca, ki se celo življenje peha za priznanjem lastne individualnosti, Clug ustvari izgubljenega junaka, ki sprejema napačne odločitve in je vsakič znova izgubljen v svetu, v katerem se ne znajde najbolje.
zaradi upočasnitve teksta in svoje vsebine ostane v spominu.Predstava Vrzeli se v nadaljevanju še naprej skozi serijo različnih prizorov poigrava z besedilom in s tem, kar konotacije besedila implicirajo ter nam vseskozi prepušča, da si ustvarjamo lastne povezave med gibom, sceno in tekstom.
Edini premislek, ki ga Hoffmanove pripovedke po tovrstni režijski, scenografski in kostumografski obdelavi ponujajo, je, če je ljubljanska opera sploh še prva v Sloveniji, ali se je po zadnjih mariborskih uspehih in v skladu z evropskimi političnimi silnicami tudi sama ustvarjalna iskrica preselila na vzhod države.
Koridor – križišča umetnosti že od leta 2014 deluje kot samoorganizirana študentska kulturna platforma, ki v veliki večini deluje na prostovoljni bazi. Z novo spletno stranjo želimo narediti korak k profesionalizaciji, zatorej bomo veseli vsakršne podpore. Ta bo namenjena izključno izboljševanju platforme.