Sara Nuša Golob Grabner: O prostaškosti učenja
Mrtve forme "Morajo imeti neko ostrino" rečem, ko govorim o ženskah. Sinteza noža in cvetov pelargonije, simbolizem viktorijancev. Protislovno zamegljen vid, da se ne bi urezale. Usločen skok v sive avre. Zbogom intuicija, trpek okus nekje na dnu želodca bo ostal neimenovan. Sekanje gozdov ni slaba stvar, če vodi do presvetljenih oči. Te so za požiranje in kimanje ko rečejo, da on je kdor je, ti pa si živeča in ostra, dovolj neumna, da ljubiš mrtve forme in nestanovitna magnetna polja. Cvetni listi niso izgubljeni, utrgani so in nekdo reče: "Mora imeti neko ostrino." Odideš, ti in tvoji noži, proti lastni volji, vitalne organe vlečeš za sabo po tleh. Na vsakega Adama in Evo je ena Lilit. Kdor misli da ni ljubila Adama je površen. Ni zmage. Eva je narejena samo iz cvetov pelargonije in vedno čaka na domačem balkonu. Opečeno Kako se zanalašč dotakneš vroče plošče, če si se enkrat že in izvedel vse kar si moral? Ne vem zakaj mi je toliko pomenilo biti nekaj več od človeka, nekaj bolj eteričnega, manj obremenjenega, nekaj kar potrebuje manj vode in besed, nekaj, kar ne dobi zemlje za nohte in nikoli ne reče “To potrebujem.” Dolgo že nisem čutila kobalt modre in postavljala majhnih spomenikov po poti domov. Morda zdaj vem, da če se lahko v moji glavi jazz fusion razdeli na smiselne enote, se lahko vse. Apatija mi je jasna in lahko prepoznavna. Ko je ploha gredo vsi v galerije, a umetnost ni tam s tem namenom. Daj mi nekaj vmesnega Jaz še vedno čakam, da name sede vijolični metulj. Moja hrbtenica je dolga in bela, nihče ne bi vedel, da je zvezana z ostrimi strunami, da je violina, ki se razglasi tik preden se razkolje poletna vročina ob štirih zjutraj. Kako hitro se vdamo za prazen nič, če izgleda kot zlata posoda in nas posluša na prost večer. Opravičila prihajajo na maile, po pošti, na kavi. Samo tista ne, ki jih res potrebujemo, samo tista ne, ki jih potrebujemo, da si oddahnemo, od svetniško-mučeniških blodenj in zamenjave svoje pomanjkljivosti za tujo presežnost. Trnove krone padejo v vodnjake, mokro telo pade po tleh kopalnice, na vroč asfalt pade dež. Vstane prazen prostor, ki skeli po robovih.
Uredila: Eva Ule