3. 5. 2020 / Glasba / Recenzija

Kratkice (18. teden, 2020): Čao Portorož, Tame Impala, The Weeknd

Totedenski kratek pregled relevantnih aktualnih izidov.

Čao PortorožPop (jan 20′, Kapa Records):
Ljubljanska alter rock zasedba Čao Portorož se je po nekajletni odsotnosti vrnila boljša, kot je kadarkoli bila. Album Pop je pravi poslušalski užitek in mine, kot bi trenil. Plošček odlikuje izrazito tekoč in melodičen narativ, ki ga stalno spremljajo različne vokalne in zvočne repeticije. Prenovljen in bolj synthpopovsko orientiran zvok se zelo naravno cepi na njihov značilen igriv večjezikovni izraz, poln balkanskega jebivetrstva. J. P.

Skladba “Ljubavnik”:


Tame ImpalaThe Slow Rush (feb 20′,  Modular/Island Australia/Interscope/Fiction/Caroline):
Kar pet let je minilo od zadnjega albuma Kevina Parkerja, moža za imenom Tame Impala. The Slow Rush ne razočara, čeprav ne učinkuje tako instantno kot kak predhodnik. Tokratni Parkerjev produkcijski pristop je še posebej senzibilen do bogato teksturiranih zvočnih detajlov. Album, ki se žanrsko napaja tako rekoč vsepovsod in nosi v sebi elemente (acid) housea, prog rocka, Philly soula, funka in disca, je eno samo glasbeno udobje mehkega plesnega popa, ki morda ni primeren za nočni klubski ambient, je pa idealen za sproščeno nedeljsko popoldne. J. P.

Skladba “Lost in Yesterday”:


The WeekndAfter Hours (apr 20′, XO/Republic Records):
Abelu Tesfayeu alias The Weeknd je končno uspelo združiti soulovske r&b glasbene začetke s pop nalezljivostjo svojih največjih hitov. Album After Hours je tematsko in motivno podobno kot njegovi predhodniki zgrajen okoli pojmov užitka, razočaranja, izgube, osamljenosti in drog. Ta grenko-sladki nihilistični patos odmeva tudi v samem zvoku albuma, ki je vrhunsko sproduciran poklon nostalgičnim osemdesetim in preplet sanjavih, hipnotičnih ter melanholičnih odtenkov neonskega synth-popa in čutnega r&b-ja. J. P.

Skladba “Blinding Lights”:

Naslovnice albumov_ Cao Portoroz, Tame Impala, The Weeknd