Pogovor z legendarnim Udom Kierjem in problem praznih stolov
Včeraj je na trgu v Ljutomeru ostalo veliko praznih stolov. 11. festival fantastičnega filma in vina Grossmann je za vrhunec svojega dogajanja gostil legendarnega nemškega igralca Uda Kierja, dobitnika letošnjega »hudega mačka« za življenjsko delo. Šarmantni Udo je v svoji ves čas zanimivi pripovedi, ki jo je stalno začinjal s posrečenim humorjem, razkril marsikateri detajl iz svojega življenja, vse od svojega dramatičnega rojstva, sodelovanja z blondinkami, kot sta Madonna in Pamela Anderson, do svojega ranča v Kaliforniji, kjer stoji veliki plastični konj (gl. https://www.nowness.com/story/udo-kier-solace). Spregovoril je tudi o začetku svoje filmske kariere in o dolgoletnem sodelovanju z Larsom von Trierjem, za katerega pravi, da je eden najbolj talentiranih režiserjev vseh časov. Obenem je pohvalil Slovenijo in njeno vino (»Revolution«), navdušila ga je narava na poti iz prestolnice do Prlekije, sama okolica pa naj bi bila s cerkvami na zelenih vrhovih ravno pravšnja za snemanje kakšnega grozljivega filma. Ker nas zaradi močne osvetljave ni kaj dosti videl, sem upala, da ne bo opazil res smešne praznine, a je na koncu vendarle zaključil, da je škoda za vse tiste prazne stole. In res je škoda! Škoda, da organizatorji niso bili sposobni boljše organizirati dogodka. Škoda, da so pred pogovorom s častnim gostom na tako oddaljeni lokaciji, da je bilo nemogoče pravočasno priti do trga, z zamudo predvajali ravno enega izmed težje pričakovanih filmov festivala, veliko obetajoče »prve slovenske grozljivke« Idila (rež. T. Gorkič). Škoda tudi, da je par metrov stran od pogovora, veliko ljudi raje v roki držalo »špricer« in se glasno pogovarjalo, kot pa da bi tistih nekaj trenutkov prisostvovalo res simpatičnemu pogovoru.