LIFFe: Kako sem izgubila nedolžnost (The Diary of a Teenage Girl)
Druga polovica 70. let, San Francisco. Minnie je petnajstletnica, nadarjena za risanje stripov, ki se je ravnokar pričela močno zanimati za nasprotni spol. Njen ožji socialni krog sestavljajo mama Charlotte, svobodomiselna lepotica, »piflarska« mlajša sestra Gretel, Charlottin nezreli aktualni fant Monroe, Pascal, Charlottin bivši, ki se ima za Minniejinega in Gretelinega očeta, in afnasta najboljša prijateljica Kimmie. Paleta likov, idealnih za najstniško dramo ali komedijo – in tem vzorcem Kako sem izgubila nedolžnost zvesto sledi, ko svojo junakinjo zapleta v eno »coming-of-age« situacijo za drugo. Minnie najprej izgubi nedolžnost, in to kar z Monroejem, s katerim se nato zaplete v razmerje, s Kimmie na veliko eksperimentirata z drogami in različnimi moškimi (pa tudi z ženskami in druga z drugo), od sestre in matere pa se vse bolj odtujuje. K temu pravzaprav pripomore tudi Charlotte sama, ki na hčer postane ljubosumna, kajti nerodna petnajstletnica premore svežo mladostniško energijo, ki je sama nima več. Materiala za dramatične momente je ogromno, vse nastavljene puške tudi počijo, vendarle pa Minniejina dekadenca ne traja v nedogled – film se zaključi katarzično, uteho najstnica namreč najde (kako presenetljivo) v umetnosti. Vseeno si Kako sem izgubila nedolžnost drzne več, kot običajno filmi v njegovem žanru, saj so prizori seksa precej eksplicitni, nad povprečjem pa ga drži tudi posrečena izbira igralske ekipe: Bel Powley (Minnie) je ravno prav okorna in simpatična hkrati, da nam priraste k srcu, Kristen Wiig, stara znanka iz Dekliščine (Bridesmaids, 2011), se odlično znajde v vlogi hladne Charlotte, posebej pa navduši Alexander Skarsgård, ki je verjetno najbolj znan po vlogi privlačnega vampirja v seriji Prava kri (True Blood, 2008–2014), tokrat pa kot zguba Monroe zbuja kvečjemu pomilovanje.