• Foto: Sara Anke

    Ingrid Berger Myhre: Vrzeli

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    V duhu tega koreografskega dela, pri katerem bi bila kakršna koli opis ali analiza preveč posplošena, zato tokrat namesto umeščanja različnih elementov v kontekst celotne predstave zapisujem besedilo z vrzelmi, ki naj si jih bralec zapolni sam.

  • Modro črnilo

    Enya Belak Gupta: Modro črnilo

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    Koreografinja v predstavi prepleta dve področji: birokracijo, s katero se povezuje tudi v dosje oblikovan gledališki list in tematiko odnosa med dvema plesalcema na odru.

  • Foto: Andi Bančić

    Matija Ferlin: Antigona

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    Matija Ferlin je na odru kot neke vrste bog, saj ravno s premikanjem predmetov spominja na igrajočega se otroka, ki zaprt v svojem svetu ustvarja svoje svetove.

  • 2017

    Pregled leta 2017: Oder

    Rubrika: Oder / Retrospektiva
    Avtor(ji): Kaja Novosel, Maša Radi, Nuša Kalanj

    Leto 2017 je navsezadnje torej bolj kot ne zaznamovano z žalostjo in tragiko, a moramo vendar optimistično zreti dalje, v pričakovanju novih gledaliških stvaritev in kdo ve, morda ponovnih presežkov.

  • ISKANJE BREZ NASLOVA

    Barbara Kanc: Iskanje brez naslova

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    Iskanje brez naslova je izjemno lepo zaokrožena celota, ki je jasna tako v konceptu kot izvedbi. Tudi obe nastopajoči do svojega materiala pristopita umirjeno, a dovolj premišljeno, da lahko v njem zaznamo njegov namen in potek.

  • Mesto glasu

    Irena Tomažin Zagoričnik: Mes(t)o glasu

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    Glas nas torej ne vodi le po eni, že vnaprej zakodirani poti razumevanja, temveč nam pušča ogromno lastne svobode interpretiranja.

  • Matere*ljubimke

    Emma Murray: Matere*ljubimke

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    Razen nekaterih bežnih trenutkov, ko se zazdi, da smo zaznali kakšen delec bistva, je predstava zasnovana na zelo ohlapnih in nerazumljivih metaforah, ki nam ne pomagajo ustvariti lastnega mnenja in žal ne dosežejo učinka.

  • Upogib

    Rachid Ouramdane: Upogib

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    Zaznamovanost gibanja je lahko tudi povod za predstavo, v kateri preko prepleta solotov dve plesalki pripovedujeta njunima telesoma specifično zgodbo, kot se to zgodi pri Upogibu koreografa Rachida Ouramdaneja.

  • A P N E A

    CoFestival 2017 (16.–24. 9. 2017)

    Rubrika: Oder /Reportaža
    Avtor(ji): Maša Radi

    Snovi za razmišljanje nam je tokratni CoFestival podal dovolj, predvsem za refleksijo o trendih v sodobnem plesu, ki nastaja tukaj in zdaj.