• O_CEM_GOVORIMO_PeterUhan_08

    Čakajoč Supermana: O čem govorimo, ko govorimo o ljubezni

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Mojca Podlesek

    Ljubezen v predstavi ni romantično izumetničena ali naturalistično zbanalizirana, temveč je preprosto odnos med ljudmi. Če je ljudi sto in se med njimi lahko splete tisoč ljubezenskih odnosov, potem je načinov, kako govoriti o ljubezni, neskončno.

  • tihi-vdih

    Nejc Gazvoda: Tih vdih

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Kaja Novosel

    Male družinske tragedije, medsebojni odnosi družinskih članov in posamezne skrbi, dileme in frustracije vsakega lika posebej ustvarijo celoto, ki je tako zelo naša, da se nas močno dotakne.

  • la_MUSICA_V

    Marguerite Duras: La musica II

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Nika Žunič

    Besede zajemajo vse razsežnosti čustev, v nobenem trenutku pa ne zaidejo na polje patetičnega, kar glede na tematiko predstave ni nekaj lahko dosegljivega.

  • moski-z-nozemkompozicija-9

    Milko Lazar, Drago Ivanuša: Moški z nožem / Kompozicija

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Benjamin Zajc

    Predstava postreže z različnimi možnostmi, ki jih ponuja baletni oder, hkrati pa se zaokroži v skupni ideji problema človekove eksistence v današnjem svetu, ki v baletni formi dobi drugačno, estetizirano podobo.

  • Foto: Peter Uhan

    Gotthold Ephraim Lessing: Emilia Galotti

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Irina Lešnik

    Stoletja minevajo, problem ostaja.

  • _MG_1_b

    Pippo Delbono: Radost / La Gioia

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Tjaša Lešnik

    Predstava se izmika klasični postavitvi - gledalec ima občutek, da je priča ritualu, nizanju drobcev neke nore zgodbe, katere del postane tudi sam. Čustvovanje je vseobsegajoče in neizbežno, sestavljeno je iz bolečine, strahu, navdušenja in veselja.

  • Foto: Luca Del Pia

    Pippo Delbono: Evangelij / Vangelo

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Tjaša Lešnik

    Režiser se dela loti na svoj način: s slavljenjem svobode, lepote in ljubezni. Krščanstvu nadene nov obraz, ki se odvrne od podob trpečega Kristusa, strahu pred grehom in starih dogmatičnih prepričanj.

  • Madman3_b

    Nikolaj Vasiljevič Gogolj: Zapiski blazneža

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Tjaša Lešnik

    Performans je nevsiljivo vse bolj ganljiv, ker Popriškin v svetu ne vzbuja nikakršne empatije - zaradi svoje odklonskosti je odrinjen na rob in prisiljen prenašati skoraj mučilne ukrepe, da bi mu iz glave izbili »nezdrave« ideje.

  • Foto: Sara Anke

    Ingrid Berger Myhre: Vrzeli

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    V duhu tega koreografskega dela, pri katerem bi bila kakršna koli opis ali analiza preveč posplošena, zato tokrat namesto umeščanja različnih elementov v kontekst celotne predstave zapisujem besedilo z vrzelmi, ki naj si jih bralec zapolni sam.