• Peter Klepec

    Peter Klepec ali Kako postaneš pravi junak

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Irina Lešnik

    Igra svetlobe in glasbena podlaga sta pričarali tako igrivo pravljično kot temačno in napeto vzdušje, pri katerem se je marsikateri otrok nekoliko stisnil k mamici, a še vedno ni odvrnil pogleda z odra.

  • Matere*ljubimke

    Emma Murray: Matere*ljubimke

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    Razen nekaterih bežnih trenutkov, ko se zazdi, da smo zaznali kakšen delec bistva, je predstava zasnovana na zelo ohlapnih in nerazumljivih metaforah, ki nam ne pomagajo ustvariti lastnega mnenja in žal ne dosežejo učinka.

  • medene-solze-12

    Benjamin Zajc: Medene solze

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Mojca Podlesek

    Čeprav je besedilo prvič uprizorjeno in napisano izpod peresa mladega in še dokaj neizkušenega avtorja, lahko trdimo, da je izredno bogato.

  • krinamacjemvratu

    Rainer Werner Fassbinder: Kri na mačjem vratu

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Neža Zore

    Ljudje s klišejskimi, tipičnimi ali bolje rečeno obrabljenimi izjavami škodujejo sočloveku, saj skoznje govorijo z družbenim jazom in ne z resnično identiteto posameznega lika.

  • Upogib

    Rachid Ouramdane: Upogib

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Maša Radi

    Zaznamovanost gibanja je lahko tudi povod za predstavo, v kateri preko prepleta solotov dve plesalki pripovedujeta njunima telesoma specifično zgodbo, kot se to zgodi pri Upogibu koreografa Rachida Ouramdaneja.

  • popevka

    Gregor Strniša: Slovenska popevka

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Ema Osolnik

    Predstava se do Slovenske popevke ne opredeli in gledalca pusti z vprašanjem, če si je ogledal njeno parodijo ali počastitev.

  • vzkrik_large

    Vzkrik: Zaključni večer delavnic dramskega pisanja

    Rubrika: Oder /Reportaža / Poročilo
    Avtor(ji): Kaja Novosel

    Namen je spodbuda neuveljavljenim piscem, da se lahko predstavijo javnosti ter pridobijo izkušnjo o dolgotrajnem, a lepem procesu ustvarjanja dramskega dela, s katerim zraste ne le besedilo, temveč tudi avtor.

  • BS-plakat-2017-1-e1505910878487

    52. Festival Borštnikovo srečanje 2017 (20.10-29.10.2017)

    Rubrika: Oder /Reportaža / Poročilo
    Avtor(ji): Benjamin Zajec

    Dejstvo je, da slovensko gledališče živi in se razvija ter še vedno lahko konkurira z gledališči drugih držav. Sedaj lahko le čakamo in ugibamo, kakšne prevetritve bo "Borštniku" prineslo novo umetniško vodstvo.

  • Devetsto

    Alessandro Baricco: Devetsto

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Veronika Šoster

    Koželj je knjigi sledil zvesto, a ne suženjsko – nekatere odlomke je črtal, govorico in izrazoslovje pa rahlo prilagodil slovenskemu okolju.