• Nasvidenje
Foto: Jana Jocif

    Ulf Nilsson: Nasvidenje

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Kaja Novosel

    Predstava ponudi nov pogled na smrt kot naravni del življenja, pri tem pa ne moralizira ali vsiljuje, temveč vso občinstvo – tudi nas, starejše, spodbuja k premisleku o soočanju z nečim, na kar se nikoli ne moremo zares temeljito pripraviti.

  • 1132036

    Simona Semenič: še ni naslova

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Ajda Bračič

    Telesa igralcev so igralska telesa, izpraznjena do gole funkcionalnosti, da bi se lahko zgodbi podvrgli, da bi lahko postali od zgodbe obsedeni: da, te zgodbe, ki obseda tako, kot obsede kakšen demon iz kraja tam čez.

  • koda L
Foto: SNG Opera in balet Ljubljana / Darja Štravs Tisu

    koda L

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Eva Kryštufek

    Milko Lazar v operi koda L ruši tradicionalne predstave o tem, kako naj bi operno delo izgledalo in zvenelo. Prav zaradi svoje nekonvencionalnosti, zahteva koda L tudi nekonvencionalnega poslušalca.

  • Sergej Polunin
Foto: Tatjana Todorovič

    Sergej Polunin: Paradoks Sacré – Epilog

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Živa Kadunc

    Oishi se je posvetila raziskovanju zasebnega življenja Nižinskega ter predstavo nakazala kot inovativno poustvarjanje njegovih del in giba vrhunskega plesalca.

  • BEDENJE_PeterUhan_12

    Nebojša Pop-Tasić: Bedenje

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Mojca Podlesek

    Mnogo je zgodb, ko preteklost tepe po glavi sedanjost ali jo celo ulovi, v besedilu Nebojša Popa-Tasića pa se v nočnem bedenju združita zemeljski svet in svet naših prednikov v intimi enega samega lika.

  • _5c50ab4ab13b3

    Gibanica 2019

    Rubrika: Oder /Reportaža / Poročilo
    Avtor(ji): Živa Kadunc

    Program je bil definitivno precej razGIBan, kar se za plesni bienale tudi spodobi.

  • Poesis sebstva

    GIBANICA 2019: Snježana Premuš, Rok Vevar: Poiesis sebstva

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Živa Kadunc

    V Poiesis sebstva se obiskovalci organsko povežemo z odrom - vidimo tehnično opremo, tehnike, spuščanje zaves s perspektive nastopajočih, opazujemo zaodrje ter luči, tako pa se čedalje bolj vpletamo v prostor.

  • _5c509a414648c

    GIBANICA 2019: Ana Romih, Beno Novak: Koncert telesa

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Živa Kadunc

    Predstava kot zaokrožena celota je tako zabavna in prisrčna, gledalce pa pripravi do opazovanja ritma, ki ga ustvarjata telesi plesalcev, zaradi česar je naslov popoln in v dveh besedah obrazloži celoten smisel dogajanja na odru.

  • Četrtek ob petih
Foto: Nada Žgank

    GIBANICA 2019: Četrtek ob petih (predstava improvizacije)

    Rubrika: Oder / Recenzija
    Avtor(ji): Živa Kadunc

    Njuni telesi in premikanje skupaj kot usklajen trio ustvarjajo kombinirano dinamiko, zaradi katere opazimo, da si telesi v kvaliteti giba bodisi nasprotujeta bodisi se podpirata.