V Rdeči dvorani Magistrata smo imeli priložnost slišati dijakinjo Kristino Klančar na rogu, korepetirala jo je Katalin Péter Krivokapić, ter Oskarja Longyko, ki je nastopil s pianistom Florianom Pichlbauerjem.
Prekla je ruski film, ki na vojno ne gleda populistično, kar je zaradi krhanja odnosov med Rusijo in Evropo vse bolj pogosto, ampak brez ene same bitke prikaže njene posledice.
Čeprav je bil v središču pozornosti festivala čelo, smo kljub temu dobili širši vpogled v utrip mlade aktualne slovenske produkcije, ki po slišanem deluje vitalna in z lepimi obeti za prihodnost.
Koncert zamaskiranega novozelandskega posebneža Jonathana Breeja ne bo ostal v spominu kot kaj posebnega.
Na 7. koncertu Modrega abonmaja Slovenske filharmonije smo se poslušalci za nekaj časa preselili v obdobje klasicizma.
Koncert se je odvijal v mali dvorani KŠ, ki se je precej hitro zapolnila do zadnjega kotička.
Slišali smo dela dveh velikanov evropske klasične in klasicistične glasbe – Josepha Haydna in Roberta Schuberta.
Vrhunski mladi glasbeniki na odru kažejo ne le tehnično dovršeno igranje, ampak predvsem visoko stopnjo zrelosti igranja.
Čeprav je film za spoznanje predolg in naphan s stereotipi, uspešno kratkočasi, nekaj izvirnega humorja pa ga lepo, a nezadostno dopolnjuje.
Finske kraut-pop skupina Vuono se na debitantski plošči White Dots zateka po navdih k pomladnemu prebujanju.
Deerhunter – Why Hasn’t Everything Already Disappeared? (4AD): + Deerhunterji se na svojem novem dolgometražcu resno spogledujejo z glasbenimi šestdesetimi. […]
Koncertu srebrnega abonmaja smo lahko prisluhnili tretjič v tej sezoni in drugič s pianistom v glavni vlogi. Cankarjev dom ponuja […]
Kako se z vso odkritostjo soočiti z bolečino, je v preteklosti že pokazala Sharon Van Etten, ki se po dobrih […]
V soboto, 10. marca, se je zaključil literarni festival Fabula, kot sklepno dejanje pa se je v Klubu Cankarjevega doma […]
»Zdi se logično, da v kriznih časih, ko je vse več vračanja k nacionalizmu, največjo škodo trpijo ranljive skupine, kot […]
[…]